gidelon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün windows reseller aldım...
1.5 senedir harun beyden linux reseller kullanıyorum..sağolsun her ihtiyacımda hızlı bir şekilde yardıma koştu.2 arkadşıma da tavsiye ettim onlar da linux reselelr aldı...
sorduğum sorulara gecenin köründe de cevap veriyor kaçta uyuyor bilmiyorum
hizmetinden çok memnunum ...inşallah şirket uzun ömürlü olur.
Kolay gelsin..
İlginiz için Teşekkür ederiz.
DHS internet teknolojileri destek departmanı bünyesinde çalışan personel sayısı şuan için 3 kişidir ve vardiyalı bir şekilde çalışılmaktadır.
Bunlara ek olarak dediğiniz gibi 24 saate yakında ben destek talep ve sipariş bölümlerinde hizmet vermekteyim.
7 Yıldır kesintisiz hizmet vermekteyiz inşallahda en az bir 7 yıldaha sorunsuz bir şekilde hizmet vermeyi düşünüyoruz.

Windows reseller satışlarımız halen devam etmektedir.Daha öncede yazdığım gibi stoklar sınırlı sayıdadır.
Son 8 adet stok