Yeni 2 sunucu daha aldık hocam ssd diskli logo basma gibi işlemler hızlanacaktır diye umuyoruz
boşversenize ödeme geçeli bi gün oldu hesabın acıldıgı yok daha bundan sonra almaya niyetli arkadaşlara da tavsiyem almasınlar sakın parayı gönderdikten sonra kimse ilgilenmiyor adam akıllı