Bazen sadece beklersin.. Beklersin.. Beklersin..
Ama anca BEKLERSİN !
Bazı piyangodan çıkan arkadaşlar hemen yazmış.
Yok istersek alırız yok kanatlarımıza gel felan.
Herkesi kendiniz gibi saymayın. Yada parayla satın aldığınız futbolcular gibi görmeyin.
Bazıları için şeref ve namus paradan önce gelir. Bunu siz bilirmisiniz bilemem.
Bende GS lıyım ama abartmadınız mı şeref ve namusla Fenerbahçede oynamasının ne alakası var ?
Fenerbahçede oynayınca Namussuz yada ******** mi oluyor ?
Yok artık o kadar da değil...
Ayrıca biz taraftarız renklere aşığız futbolu da takımızı da seviyoruz ama bu iş futbolcuların ekmek kapısı bir meslek sadece sevdikleri için değil işleri olduğu içinde para kazanmak içinde bunu yapıyorlar.
Kusura bakmayın ama 2-3m euro nun taraftarlığı olmaz.
GS 3-4 veriyorken Fenerbahçe 5-6-7 veriyorsa ardaya neden fenere gitdin kimse diyemez.
Anlamadığım taraftar formasına 100 lira vermeyi çok görenler 2-3m euroluk fark için nasıl böyle konusuyorlar...
Bu sözüm genelleme kimse üzerine alınmasın..