PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zor işin 2 gün kalmış pek şansın yok gibi duruyor bence

bende daha hiç çalışmadım inş kolay sorarlar soruları
Alttan ders fln alarak geçemez miyiz üst sınıfa?