Konu
Bir roman yazmaya çalışıyorum 4-5 sayfa oldu. Okuyup yorum yapacak olan var mı:)
29-05-2013, 11:36:52
#3
muhammed
Yudra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam mesaim bitince mutlaka okuyacağım bende bir roman yazmaya başlıyorum fikir alışverişi yaparız istersen yardımlaşırız.
Benim için çok iyi olur hocam.