Yudra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mesaim bitince mutlaka okuyacağım bende bir roman yazmaya başlıyorum fikir alışverişi yaparız istersen yardımlaşırız.
Benim için çok iyi olur hocam.