Konu
Fenerbahçe-Beşiktaş Derbisi
03-11-2007, 22:36:34
#77
yakoSin
Misafir
Beyler uzatmayın topu topu bi maç ya...
Tartış tartış nereye kadar kimse ben yanlışım demez sonuçta.. Birbirinizi kırdıgınız yanınıza kar kalır ..