GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yol çoktan gözükmüş dostum s3ler biraz sorunlu sanırım her düşüren konu açıyor. Note 2 kullanıyorum çamurun içine düşürdüm fırlattım kapı camından geçti banamısın demedi. Tabi burdan nazar değmesin diyelim
Yok hocam
İmei sorgulama yaptım dangalak servis anakartı değiştirince değişen imei'yi Ankara BTK'ya bildirmemiş
Yarın gideceğim servise
Lanet olsun samsunga ya TR garantili cihazın imei'si düşüyor