Saygı duyuyorum ben pm gönderme veya göndermeme hakkınıza bu sizin insiyatifiniz doğrultusundadır tabiki ama alıntı yapılarak ismimi orda görmek beni üzdü çünkü çok fazla film sitesi alıp satıyorum ve pm istediğim günde film sitemi satmıştım site almak için arayışta idim, kafama yatmasa bile emin olinki size olumlu olumsuz dönüş sağlardım çünkü buna dikkat eden biriyimdir.
Hayırlı satışlar dilerim inşallah iyi bir alıcısı olur.
Kusura bakmayın otomatik yaptığım için arada gitti, sizle daha önce PM atıp görüşmüştük, bu arada PM attım.