Sanalsaray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2006'Dan beri web sitesi yönetiyorum kendi capımda, amatörcede olsa... En son kaliteli bir projeye girişeyim dedim, hız bakımından forumda öve öve bitirilemeyen natro firmasına geçtim, bir ton para harcadım cpu problemi, tema, sql optimizasyonu felan felan herşeyi yaptırdım yok, yine yok. sitem ikide bir gidiyor. Cpu aşmıyorum yada aylık trafikf elan zaten sınırsız. kendilerine ait bir problem ve bana verilen cevap her zaman problem sizden kaynaklanıyor yönünde oldu.

Bu firmayı kullanmak zorundayım, başka hızlı tanıdıgım yok ve ayrıca taşıma konusunda cok da bilgili değilim, kurdugum için devam etmek istiyorum. Ancak tekrar böyle bir poblem olursa hiç düşünmeden değiştireceğim. Ben bir salaklık ettim aldım, siz almayın. Tavsiyem bu yöndedir.

Sevgiler.
kullandığınız site adresini verebilmeniz mümkün mü? incelemek isterim.