Konu
Fenerbahçe-Beşiktaş Derbisi
03-11-2007, 22:35:16
#76
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sen kime ******** diyip duruyorsun banlanmak sana haktır.