Metin_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, okudum yazıyı ama bilgisayarda kaspersky ile birlikte 2 tane de antispam programı bulunmaktadır. Bunlardan kaçmış olabilir mi bilmiyorum ama bir de firefox eklentilerinden sadece flash player ile adblock plus eklentisini kullanıyorum. Başka bir sorun var gibi sanki..
Sadece olabilecek bir ihtimalden bahsetmek istedim. Açıkçası ne gibi bir sorun var bilmiyorum, belki Logro tarafında oluşan bir sorun yada aldıkları bir karar olabilir. Gerekli açıklamayı yaparlar herhalde.