Bana seviyesiz diyene bakın

adam çalarım çırparım, sen emek ver yaz ben alayım keyfime bakayım diyor, bi de biz seviyesiz oluyoruz. İyiymiş. İnternette hepimiz bir şeyler paylaşıyoruz evet aldığımız da oluyor ancak en azından böyle enayi gibi görmüyoruz diğer site sahiplerini. Çok düşük bir insanlık örneği bu tavır.