vicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size cevaben;
(: Neden bu denli bir reaksiyon gösterdiniz anlamadım, amacım ortamı biraz yumuşatmaktı, germek değil; ben de biliyorum neden bu kadar irdelendiğini ayrıca emeğimizin karşılığını beklediğimizi... Herkes farklı bir bakış açısından yazmış bende bu gergin bekleyişi (ki bu parayla ev geçindirenler var) biraz yumuşatmak istemiştim o kadar.
Bir de - rep puanı vermişler(!), iyice oyuncak haline getirdiniz bu olayı da. Ne gerek var böyle şeylere anlam veremiyorum.

Konuya uygun olarak;
Hala bekliyoruz işleme dahi geçmedi. Geçeceğe de benzemiyor gibi
Ayrıca bugün gelirlerde bir problem mi var? Tık saymıyor gibi ?
Bunu olumsuz değerlendirmeye gerek yok ki; ayrıca - rep puanı verildiğini de görmedim (şimdiye kadar hiç yapmadım); iyi niyetiniz için de teşekkür ederim.