Merhaba,
İlgisiz bir arkadaş kendi şahsi mail adresini vermiyor gönderdiğin e.postayı aldığına dahil cevap ı geç yazıyor ADANA lı olmasına hemşerisine sahip çıkması gerekirken oralı dahi olmuyor...
Anlaşamadık...
1.si ben mailimi size ilettim.
2.si Adanalı değilim şube öyle gösteriyor, sivaslıyım
3.sü bu sabah okuldaydım siz yazdığınızda bilgileri aktaramadım pcde olmadığım için
İyi günler