1- Online olarak gözüküyordun ....
2- Logo yarışmasını saatini ve bitiş saatini açıklanma saatini herşeyini benden iyi biliyordum
3- Ben her zaman net olmuşumdur.... o iş o an olmalı.... beklemeyi ve bekletmeyi sevmem şu dakikaya kadar itrader puanıma bakarsan hiç sıkıntı yoktur.... ama sayende oldu ....
4-allah kolaylık versin kardeşim
bu konuyu raporluyorum, insanların emeğiyle bu kadar kolay alay edemezsiniz.
logo yarışmasının başlangıç ve bitiş tarihini saatini açıklarsınız, bu süre içinde katılımcılar logolarını sergiler, siz de süre içerisinde kazananı tespit eder ilan edersiniz.
kaldı ki, kimse süre biter bitmez sonuç ne oldu diye konuyu takip etmek zorunda değildir.
çocuk oyuncağı mı bu? ciddiyet diyorsunuz, bilmem ne diyorsunuz da sizin yaptığınızı 10 yaşında çocuk yapmaz.
isterse logoyu yapan ve yarışmayı kazanan adam 1 saat sonra gelir, bugüne kadar logonuz yoktu da 30 dakika beklediniz ne oldu? bu kadar basit mi bu işler?