netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıkıntı değil hocam ben 100 liraya tamah edicek adam değilim.Benimle çalışan kişiler ne kadar ilgili bir kişi olduğumu bilirler zaten.Ayrıca gerçekten online değildim tamam uzatmaya gerek yok.Kolay gelsin hayırlı olsun.
kolay gelsin ...