Hocam sorun değil seçmesenizde olur ancak ben böyle birşey görmedim yani logo yarışmasına katıldık diye sonuç açıklansın diye bekliyecekmiyiz.Tam saat vermediniz sordum size ne zaman açıklanır diye şimdi girebildim ancak.Online değildim.Ayrıca belki önemli bir durum oldu yani hastanelik bir durum bile olabilir ben böyle saçmalık görmedim ama siz bilirsiniz kazanan arkadasa tebrikler.
1- Online olarak gözüküyordun ....
2- Logo yarışmasını saatini ve bitiş saatini açıklanma saatini herşeyini benden iyi biliyordum
3- Ben her zaman net olmuşumdur.... o iş o an olmalı.... beklemeyi ve bekletmeyi sevmem şu dakikaya kadar itrader puanıma bakarsan hiç sıkıntı yoktur.... ama sayende oldu ....
4-allah kolaylık versin kardeşim