yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.olduğumuz için tek ön eleme oynamıcak mıyız :S
Bende öyle biliyorum ya. Rövanşlı tek maçı kazanıp geçersek gruplara kalmıyor muyuz?