Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafa buluyor herhalde arkadaş bizimle. Bizde mantık çerçevesinde yorum yapıyoruz burada...



15 yaşındasın, üniversiteye gideceksin, 15 yaşında bunu alacak parayı biriktirdin, kapıda yeni model 550d var (ki o 550d değil m550d ya da 550xd) 200.000 den yüksek bir fiyatlı araç var sen elinin tersiyle itip binmiyorsun. ) Binme zaten 20 lira tema editleyerek mi alacaksın o 550d ye benzin.
Böyle bir konu açılmıştı galiba bu o arkadaş . Ama konu açılalı 1 sene falan olmuştur galiba ama gene kurtarmazki

Belki yaşını büyütmüştür r10da gördüğü tepkiden dolayı .