Benide hep rahatsızları buluyor.
ben orda adamın yazdıgına cevap verdim
Anadolu takımları fenere aslan kesiliomusda
Gs a gelince oynamıomuşmuş.
bunu söyleyen adama dedim ki sende galiba şike sezonundaki gibi 17/17
yapmak istiyorsun . Kimse fenere oynamasın herkes yatsın istiosun.
her seferinde dalaşıosunuz dalasıosunuz adam gibi duramıosunuz
sonra gelip gerçeklerle cevabı söyleyince zorunuza gidiyor ortalık kıskırtıyor oluyor.
hayır attıgınız her iftiraya cevap veriyorum daha kimse benim söylediğime bir cevap veremedi neyse sıkıldım artık
Ya ben Türkçe yazamıyorum ya size Türkçe okuyamıyorsunuz uzatmaya gerek yok anladığınız zaman sohbet ederiz.