Valla pesinen soylim yenersek hic bise umrumda olmayacak haliyle. Yenilirsek vay efendim siz bizi yeninde sonra sikeci diyin kupayi isteyin tarzi yaklasima giren olacaktir. Tamam son zamanlarda fenere karsi sansimiz tutmuyor ve acikcasi prk yuzumuz yok bu konuda. Ama o dava ayri bu dava ayri. Yenilirsek her zaman ki gibi gelip tebrik ederiz fenerbahceyi.
Ayrica macta bizi destekleyecek ankaragucu kayseri ve antep taraftarinada selam olsun.
Umarim hakem hatasiz kufursuz olaysiz bi mac izleriz. Hakeden kazansin.