Bir resmi 10 kere paylaşmışsınız çok göstermek amaçlı sanırım ama ben her resmi bir kere paylaşayım madem
Bunları ben demiyorum o güvenip resmini attığınız spor siteleri yazmış.

))))))))))))))))))))))))))))))))))
hey maşallah, 1900'lere gitmişsin hocam neredeyse
saydığın Boliç, Emre B, Önder Turacı, Gökhan Gönül, Kuyt, Stoch bunlara mı pişman olursun? Wesley Sneijder, Hamit Altıntop transferlerine mi?
Şu senin dediklerinin içinden keşke gelseydi dediğim 1 oyuncu bile yok

Biz en azından transfer etmek istemedik, girişim yapmıyoruz demedik.
Hamit ve Sneijder transferlerinden sonra Aykut Kocaman zaten istemiyorduk, eeh ne gerek var demedi mi? Kandırmayalım kendimizi

)))))))))))))))))