Mesajım kalsın .
Şu anda payu yok ama aldığımda kurulum yaparmısın ?
Merhaba eXCa;
Payu Modülünü standart kurulumda kuruyorum zaten. Payu başvurunuz tamamlandıktan sonra bilgilerinizi panelden düzenleyerek aktif etmeniz yeterli olacaktır. Gerek görürseniz bende yardımcı olurum. Görüşmek üzere...