eXCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajım kalsın .

Şu anda payu yok ama aldığımda kurulum yaparmısın ?
Merhaba eXCa;

Payu Modülünü standart kurulumda kuruyorum zaten. Payu başvurunuz tamamlandıktan sonra bilgilerinizi panelden düzenleyerek aktif etmeniz yeterli olacaktır. Gerek görürseniz bende yardımcı olurum. Görüşmek üzere...