Alper Türkiye'nin en iyi yerli orta sahası olacak önümüzdeki iki sene içerisinde. Emre şuan en iyisi ama yaşlanacak o iyice. Selçuk'tan daha iyi oyuncu olacak Alper tebrik ederim Fenerbahçe yönetimini böyle bir hamleye ihtiyacı vardı Fenerbahçe takımının.

Alıntı
Ortada çalım meselesi felan yok. Karaktersizlik var.
Rakibinin anlaştığı oyuncuyu sırf elinden almak için transfer yapan, gündemimizde yok dedikten sonra lafını çiğneyip oyuncuya iş olmaktır bu.
Bir diğer karaktersizlikte eskişehir başkanı denilen o mahlukattır.
Galatasaray'a söz verdikten sonra fenerbahçe ile anlaşıyosa para için heryerini satar bu adam.
Söz Alper'de artık. Kendisine küfür eden taraftarın takımına mı gidecek bakalım.
Ben bu hikayeleri hatırlıyorum bir yerden hocam sözleri oyuncu ayarlamayı falan. Adı lazım değil by17 bir tane daha var xelcuk. Bize de sözler vermiştiler Türkiye'de başka takıma gitmeyeceğiz diye