inanın bir fenerbahçeli gibi sevindim.İyiki fenerbahçe aldı.Durduk yere 6-7-8 milyondan olacaktık.Ha adamı kötüleidğimden değil bu benım görüşüm türk futbolcuları anadolu klüpleri kazansın diye yükske fiyattan satılyıor .Zaten yabancı kontejanıda bu yüzden avr.Gsye gelemsini sitemiyordum hayırlı olsun fenerbahçe..