Oncelikle saygili konusmayi ogrenmelisin.iplememek gibi vs sozler cumleler bana ters ve sizede yakismaz.
Ben r10 sitesinde epeydir yogun islerimden girmiyorum,giremiyorum.Ayrica sadece siz degil her gun yalansiz 100den fazla mesaj,mail pm aliyorum.Canli skype yazismalarida vs cabasi.Bu yuzden donememissem mesajiniza kusurabakmayin.Ama lutfen yazilariniza ve sozlerinize dikkat edin.
Bu istede taktik vs yok.Calismak var,emek var ilgi alaka var.Bunuda bilmeni istiyorum.
saygilarimla.
İplemek kelimesinin saygısız bir kelime olduğunu düşünmüyorum. Bol kazançlar.