Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arenaya hoşgeldin 2010-2011 şampiyonu Trabzonspor diyen Galatasaraylılar ; o sene kaçıncı olduğunuzu bize tek elinizle gösterir misiniz?
Sana denilecek tek şey.

SARIYLA,KIRMIZIYLA ANLIMIZIN AKIYLA !