hocam bilsem zaten konu açmam ne yapmam gerektiğini yazarsanız ona göre uygularım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:22:42 -->-> Daha önceki mesaj 23:13:56 --

1-) 2 sitede aynı konuyu paylaşırken etiketleri ikisininde etiketini farklı'mı girmeliyim ?

2-) 2 sitede aynı konuyu paylaşırken konuya otomatik link ekleyen eklentiyi kaldırmalıyımmı ?