hocam bilsem zaten konu açmam

ne yapmam gerektiğini yazarsanız ona göre uygularım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:22:42 -->-> Daha önceki mesaj 23:13:56 --
1-) 2 sitede aynı konuyu paylaşırken etiketleri ikisininde etiketini farklı'mı girmeliyim ?
2-) 2 sitede aynı konuyu paylaşırken konuya otomatik link ekleyen eklentiyi kaldırmalıyımmı ?