sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Team ile değil, normal windows bilgisayarımdan "uzak masaüstü bağlantısı"nı kullanarak, windows server 2008 bilgisayarıma bağlanıyorum.
Makinanıza teamwiwer kurarak bağlantı yaparsınız androin markette team wiver mevcut