Arkadaşlar gene forum üzerinden aldığım iphone4'ü satmaya karar verdim. Yurt dışından gelecek akrabamın pasaportuna güvenerek aldım fakat kayıt işi Temmuza kalınca satma kararı aldım.. Malum pasaport kayıtlarına 300 TL gibi uçuk rakamlar isteyince bir anlamı kalmıyor..

Aldığım telefonun konusu : https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...iz-500-tl.html

Aldığım fiyattan vericem arkadaşlar. İletişim: 0532 304 58 81

Resimleri en kısa zamanda eklerim