RAWO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen ya olayı tüm görevi tek başımıza yapmamıza rağmen böyle oluyor bi de müşteri temsilcisi/analizci falan olsa işin içinde neler olcak bilmiyorum


freelancer.com ve bi tane daha site vardı hatırlayamadığım. orda projeleri milestonelara bölüp her milestoneda ödeme alabiliyorduk falan. bu tarz bişey lazım mutlaka ya... sesimizi duyuralım yönetime!
yönetimden okurlar bu yazıları belki bi çözüm bulurlar. umudum yok ama yine de şansımız deneyelim