Bende bekliyorum hesabımda 29 $ var sordum ödemeyi ne zaman yapıcaklarını yapacağız dediler hala bekliyorum
Kurumsal üyeyiz, 4 nisanda ödememizi alabilmek için kendilerinden fatura bilgilerini talep ettik. Cevap yok. forumdaki her mesajlarının altına da yazdım şirket isminizi paylaşın diye cevap yok.. paranızı unutun.... Adnati kandırmaya devam ediyor..