Yahu Bu Halkın Cehaletinden Nefret ediyorum. Haberi okuduğum gibi google'ye işim via del sport yazmak oldu ve o saniye anladım ki fos. Yeter ulan cahil insanlardan çektiğimiz bıktım yeminle ya