bende bi ara garantiye gönderdiğimde almıştım hocam 20 tlye gittigidiyordan çok belli bir kullanıcıdan ama telefon gelmeden 2 gün önce imei kapanacağı söylendi diye turkcellin geri dönüşüm yerine atmıştım önerim sanalpazar ve gittigidiyorda motorola c113a kullanmanız hem ufak tefek hemde ucuz oluyor baya bir.

yani iphone 3gs kullanıyorum sabah çıkıp evden geceyi zor buldururken onunla maksimum 5 gün bile şarja takmadan kullandım