Beni yanlış anlamayınız ama, bir sorum olacaktı? Cümleye başlarken Türkçe'de ufak şekilde yazılmaz diye biliyorum. Bence yazılarınıza biraz daha özen göstermeniz gerekli diye düşünüyorum.
Yanlış anlamayınız lütfen sadece sizin iyiliğiniz için diyorum. Hayırlı satışlar.
Bundan sonra daha dikkatli oluruz.Ama burada daha samimi ve hızlı bir iletişim kurmak amacı ile bu şekilde hatalar olabiliyor.Makalelerimizi alanlar bilir ki, makalelerimizde bu tip yanlışlar yapmıyoruz.Anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyoruz.Hayırlı geceler...