cehago adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemden uzun süreli üyelik alan kullanıcılar var.

Elimden geldiğince devam ettireceğim. Api kapanmazsa ve büyük miktarda zarar edecek şekile gelmezse kapatmayacağım bir sistem bu.

Destek sistem açık olduğu sürece devam edecektir.
Son günlerde ki şikayet hakkında ne diyeceksiniz peki?