Yüksek model 206 almak yerine düşük model otomatik honda al daha sorunsuz kullanırsın. Otomatik şanzıman sağlamlığı konusunda dünya pazarında önde giden liderlerden birisi. Satarkende temiz bişi bulursan eminimki 206 ya göre çok çok daha kolay satarsın.
örnek :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24796935/detay