Tabiki de sallamalı bir kere o vites değişme zevkini yaşayacaksın. (vıınnn tak . )

Bir acemi için elbette otomatik vites daha kolay gelir.
Ama dediğim gibi manuelin zevki ayrı. Bilmiyorum diyorsaniz. Başta normal bir arabayla öğrenmenizi öneririm.