Selamlar, 5 gündür bu işin içindeyim kazanç durumum resimdeki gibi, ülkeler amerika almanya polonya ingiltere vs kaliteli ülkeler,

sizce durum nasıl , güzel mi gidiyor yoksa az mı sadece 1-2 video atarak devam ediyorum düz hesap ile partner vs değil,

mayıs sonuna doğru web sitede reklamları aktif edip 2 si 1 arada çalışmaya başlayacağım,
tbmlerden orda ümitliyim yotubede 0.11 gördüm en fazla şuan tavsiyelerinizi bekliyorum