Caddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim işimde teslim edilmedi cenazesi var diye anlayış gösteriyordum fakat pm attım foruma girmesine rağmen yanıt vermedi.
Ben iade istedim ve aldım. En azından parayı kurtardık.