Merhaba arkadaşlar, dgs ile özel üniversiteye %25,%50,%75,%100 burslu giren arkadaşlar var mı acaba? Bu dönem myo mezunu olacam inşallah. DGS sınavından pek umudum yok, %50 burslu kazanabilirsem, kredi çekerek uzaktan eğitim Bilgisayar Mühendisliğine geçmeyi düşünüyorum.
Deneylimli arkadaşlar yazarsa çok sevinirim.