Konu
Telefon Kayıt Yaptırdık Fakat Telefon Kapalı?
13-05-2013, 16:21:12
#3
netadam
merhaba arkadaşlar arkadaş telefona yeni kayıt yaptırdı arkadaş fakat hala arama yapamıyorum neden acaba? belli bir süre geçmesi mi gerekiyor kayıttan arama yapmak için?