Konu
Bisperso Teması, yorumlarınızı bekliyorum.
11-05-2013, 23:52:55
#3
AlperA.
cok cok iyi, responsive calismalar gormek cok iyi. Umarim, burdaki tum arkadaslar artik yavas yavas sizin gibi responsive ozelligi de temalarina katarlar.
iyi calismalar.