heh... bakın işte açıklar ortaya çıkmaya başladı... eğer o 2 kişi, "doğru ve dolu" iki kişi olmuş olsa, zaten bu başlık açılmazdı... bu durumda alt yapı yetersiz

... neyse, çok yazdım, size kolay gelsin.
Biz sadece fikir topluyoruz, "Neler yapilabilir?" neler yaplacagina karar verildigi zaman zaten o konu hakkinda o 2 kisi gerekli arastirmalari yapacaklar. Buradaki amac sadece fikir edinmek, aklimizda zaten belli birkac sey var. Bunun yaninda buradan fikir topluyoruz.