yüce her ADANASPOR taraftarı gibi bende eğitimim gereği memleket dışındayım. emin ol imkan olsa o buluşmaya gelip gerekeni suratına anlayacağın şekilde söylemeyi çok istiyordum. 16 yılı aşkın 2. lig bilmem ne katagorisinde ne b*k yedğiniz belli. birde kalkmış ülkeye faydalı olma vs vs. bırakacaksın bu politik söylemleri ADAM gibi (sana uzak ama) gerçekleri söyleyeceksin. Adananın tek takımı vardır o da ADANASPORDUR. türevleri sadece ayak altında dolaşan sivrisinek misali günü geldiğinde ezilecekler. hadi yallah rumuzundanda belli çapulcu olduğun.
Adana Mavidir, Adana Demirsporludur.
Turuncu olan portakaldır o da yuvarlaktır.
Fazla konuşma kedicik, eze eze yendik diye kuyruk acınız büyük bu sene. Kimlerin karısı olduğunuz belli sizin. Gidin kumda oynayın.