hayırlı satıslar hocam redstaiondaki sunucum kapandı network çalısması varmış dediler dogrumu acaba ? bir bilginiz varmı
Öyle bir çalışma yok bize gönderilen bu tarz planlı bir çalışma e-mail'i de bulunmamakta, bence ticket atıp sorunuz kapanma nedenini.