Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bananeki niye sorduysam hem peki üstad varsa iyi bir kuponun benimle paylasabilirsin hayat paylaşınca güzel dimi konuyu daha fazla kirletmeyim iyi günler
konu zaten kirli 2012 nin konusu