eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
göstergesi elektronik olmayanı alırsan alınır. o elektronik panel ile uğraşamazsın. eğer 4 kapı istiyorsan japon arabalarına bak. honda, toyota 9000-12000 liraya alıp ta en az masraf çıkaracak arabalar onlar.

tabi şahin doğan gurubunu saymıyorum onların parçaları zaten bedava.

tipo almak istiyorum dediğimde herkes elektronik olanı alma sakın dedi aksine benimde o hoşuma gidiyor ama vardır bi bilinen


UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
206 lar o fiyata az buçuk boyalı

+

Alacaksan 2000 model üstü araba al

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:29:16 --

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17892301/detay


http://www.araba.com/222984676/Peugeot-206-14-Comfort

ilandaki araç alınırmı hocam?