göstergesi elektronik olmayanı alırsan alınır. o elektronik panel ile uğraşamazsın. eğer 4 kapı istiyorsan japon arabalarına bak. honda, toyota 9000-12000 liraya alıp ta en az masraf çıkaracak arabalar onlar.
tabi şahin doğan gurubunu saymıyorum onların parçaları zaten bedava.
tipo almak istiyorum dediğimde herkes elektronik olanı alma sakın dedi

aksine benimde o hoşuma gidiyor ama vardır bi bilinen
http://www.araba.com/222984676/Peugeot-206-14-Comfort
ilandaki araç alınırmı hocam?