Olay kontrolsüz kavşakta olsa soldan darbe yediğin için yüzde yüz haklısın. Ama şimdi eksper inceleyecek. Karşı taraf bana yeşil yanıyordu dediği an olay bitebilir çünkü kameralar geçişleri görüntülüyor ışıklar belli olmuyor. %50 verilir iki tarafa da gibime geliyor. Ama sonuçta sigorta şirketiniz itiraz ederse eksper iyice inceler ve direk suçun tamamını kırmızıda geçen karşıya verebilir. Işıklar işi bozuyor.
Ayrıca alkollü ve ehliyetsiz araçla kaza yaparsanız sigorta kesinlikle karşı tarafın masraflarını karşılamaz bazı yorum atan arkadaşlar yanlış yazmış.
Tavsiyem yarın hemen dosyayı açtırın ve bölgenin google maps haritalarını ve yolun fotoğraflarını dosyaya eklettirin.
Ben şubat ayında tutanağa ben hatalıyım yazdığım kazadan %0 kusurla çıktım

tutanak fotoğraflar ve kroki dururken pek bişey anlam ifade etmiyor.
http://www.tramer.org.tr/app/senaryo/
durum 4 anlatmak istediğim olay.