Zamunda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
logro kullanın tık başı 006 alıyorum logrodan
BZC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
logro kullanın 2 tık 0,10 TL kazanırsın. Ödemede kesinlikle sıkıntı yok.

Tek kötü yanı ödemelerde %18 KDV + %11 Stopaj kesiyorlar.

2 tık 0.01 olmasından iyidir
bana 0.01 krş veriyoır :S